10 januari 2011

piggy chef

4 opmerkingen:

  1. Leuk Gertie! Ik volg je stempelpad. Zeg, ik heb deze stempel op Twitter getweet en jouw naam als @GertieJaquet aangegeven, maar kwam er achter dat je (nog) geen Twitter account hebt, of onder een andere naam? Als ik je kan volgen op Twitter, dan kan je stempelverhaal in de DutchessAbroad Daily verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi judith, ik heb geen twitter account en ik denk dat het nog wel even zal duren voor ik daaraan begin. ik heb het al zo druk met al die andere internet zaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig allemaal!
    Ik ben een geweldige stempelliefhebber, een fascinatie van toen ik klein was. Ik maak er nu ook zelf, maar de stempelblokken die ik kocht (van Artemio) zijn veranderd van materiaal en niet meer bruikbaar. Zou je me kunnen vertellen waar ik wel aan het juiste materiaal geraak? Heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. er schijnen in de VS goeie blokken van het merk "speedball" te zijn.
    ik zelf gebruik meestal gummen, van allerlei merken, maar meestal van de "action" of de " hema"

    BeantwoordenVerwijderen